Gero Trade Grup
Bursa Lubrifiantilor Ulei auto Gorj reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Bursa Lubrifiantilor - Gorj - Ulei auto.
Firma noastra se ocupa cu comercializarea uleiurilor auto si a pieselor auto.
NIMIC nu este mai important, pentru viaţa vehiculului dumneavoastră, decât o lubrifiere şi o filtrare corectă a uleiului, pentru motor şi alte părţi aflate în mişcare.
- Aşa cum automobilele sunt recreate pentru a utiliza motoare mai puternice şi mai eficiente, tot aşa lubrifianţii trebuie recreaţi pentru a răspunde cerinţelor tot mai mari ale noilor motoare. Cu cât creşte temperatura motorului şi scade capacitatea rezervorului de ulei, cu atât mai mult uleiurile trebuie să lucreze mai bine în motoarele actuale, decât înainte.
- Pelicula de ulei de motor dintre două suprafeţe metalice face mai mult decât o lubrifiere. Împiedicând contactul direct dintre componentele motorului, uleiul de motor oferă şi protecţie împotriva uzurii. Asta, probabil, pare evident. Totuşi, există un alt mod în care un ulei poate proteja.
- Uleiul de motor trebuie să protejeze componentele motorului împotriva coroziunii.Oxidarea unui ulei şi contaminarea prin condensare şi prin impurităţi datorate combustiei sunt cauze care duc la producerea de acizi în uleiul de motor. Dacă acestor acizi li se permite să intre în contact cu componentele motorului, apare coroziunea şi rezultatul este distrugerea prematură a componentelor motorului. Uleiurile de motor au ca scop şi combaterea acestor acizi.
- Dacă un motor nu rămâne curat, el nu rămâne eficient. Depozitele de impurităţi rămase în motor, împiedică funcţionarea şi reduc eficienţa combustibilului, în timp ce scad performanţele motorului. În plus, dacă sunt lăsate „nepăzite”, aceste impurităţi pot cauza o uzură mare a motorului.
- Orice particulă mai mare decât cele între 5 şi 20 de microni, (depinzând de vehicul), va dăuna serios unui motor, dacă nu este evacuată sau închisă într-un recipient. Pentru a vă face o idee cât de mică este aceasta, vă spunem că părul uman este gros de 100 microni. Deşi filtrarea joacă un rol important în această situaţie, uleiul trebuie să-şi păstreze rolul de a nu permite formarea depozitelor de impurităţi în motor şi de a menţine particulele contaminante în suspensie, până ce ele vor fi evacuate în filtrul de ulei.
- Uleiul de motor este responsabil într-o mare măsură şi de răcirea motorului dumneavoastră. Radiatorul (sistemul anti-îngheţ) răspunde doar de răcirea părţii superioare a motorului dumneavoastră. Restul,(arborele cotit, axul cu came, distribuţia, pistoanele, rulmenţii de presiune şi multe alte componente importante ale motorului) sunt răcite în principal de uleiul de motor.
Specificaţii uleiuri pentru motoare Diesel
- Poate aţi ghicit acest lucru, dar orice specificaţie care începe cu un C este un ulei de motor tip API pentru motoare diesel.Deci, CD,CF,CG,CH,CH-4 şi aşa mai departe,sunt toate pentru motoare diesel.Deci, cu cât a doua literă este mai departe în alfabet,cu atât mai bun este uleiul (satisface mai mult cerinţele tipului API).Deasemenea,când un număr urmează după ultima literă a tipului de ulei,acesta se referă la tipul motorului;în 2 timpi sau în 4 timpi.
- 2 timpi? Diesel? DA! Există motoare diesel în 2 timpi. Desigur, acestea necesită o atenţie specială.Deci, dacă un motor necesită un ulei tip CF-2, acesta este un motor în 2 timpi şi nu ar trebui folosit un alt ulei, care nu are cifra 2 în specificaţie. Exact ca şi în cazul specificaţiei uleiurilor pentru motoare pe benzină, acestea sunt deasemenea compatibile cu tot ce se află înaintea literei H (Ex:CD,CF,CG) . Deci, un ulei tip CH va fi tocmai bun dacă manualul dumneavoastră va necesita un ulei tip CF. Totuşi, în cazul ambelor tipuri de ulei, diesel sau pe benzină, specificaţiile nu sunt compatibile mai departe. Cu alte cuvinte, nu folosiţi un ulei care îndeplineşte numai specificaţia CF la un motor care necesită un ulei tip CH.
- Ca şi mai sus, un tip de ulei are posibilitatea să satisfacă specificaţiile atât la motorul pe benzină, cât şi la cel diesel, dar acest lucru nu este adevărat întotdeauna. Aceasta înseamnă că uneori puteţi folosi acelaşi ulei pentru ambele tipuri de motoare; pe benzină sau diesel, eliminând astfel nevoia de a avea mai mult de un tip de ulei sau uleiuri cu altă vâscozitate, la dumneavoastră la sediu sau acasă.În orice caz, înainte de a pleca la drum, aveţi grijă să verificaţi atent ambalajul,pentru a fi siguri că răspunde ambelor cerinţe din specificaţii.
Specificaţii uleiuri pentru motoare pe Benzină
- Dacă vă veţi uita la specificaţiile unui ulei de motor pe benzină,veţi afla că începe cu un S.Orice specificaţie care începe cu un S şi o altă literă după aceea, este pentru un motor pe benzină.Deci, SJ, SH, SG, SF şi aşa mai departe, sunt toate specificaţii care definesc standardele pe care un ulei de motor pe benzină ar trebui să le întrunească, astfel ca dumneavoastră să le achiziţionaţi pentru masină. Dar care specificaţii sunt cele mai bune?
- Mai simplu spus, căutaţi-le pe cele care au a doua literă cel mai departe în alfabet.Cu alte cuvinte, cel mai des folosit (cel mai satisfăcător în ce priveşte specificaţiile) este cel tip API SL.Dacă un ulei este de acest tip, atunci este de actualitate. Dacă nu, probabil că ar trebui să vă feriţi de el. Dar, dacă manualul dumneavoastră cere un ulei de tip SG? Dacă nu găsiţi nici un ulei care să fie de tip SG? Nu vă îngrijoraţi. Toate uleiurile de tip API, pot fi înlocuite cu cele cu specificaţie mai bună. Ca urmare,un ulei de tip SJ, va fi bun pentru o masină care necesită ulei de tip SH,SG sau SF. Totuşi la un vehicul mai nou care necesită un ulei de tip SJ, nu este recomandat să folosiţi un ulei care nu satisface standardul de tip SJ.
Servicii
Produsele comercializate de catre firma GERO TRADE sunt urmatoarele:
- uleiurile Castrol, Meguin, Mobil, Pennasol - fabricate in Germania
- antigel Rowe - fabricat in Germania
- anvelope Vredestein - fabricate in Olanda
- anvelope Matador
- scule de atelier marca KS Tools
- jante aliaj + otel Alcar pentru orice tip de masina
- uleiurile si antigelul sunt omologate RAR